Får man skoja om någons utseende...? Jo, lite.



Såg Peter Jöback på programmet Förkväll tidigare i afton. Damn, va snygg han är. Damn, att han inte gillar tjejer. Det begränsar verkligen mina möjligheter att få till det med honom För annars hade jag haft en chans ju. Verkligen.
Skönt när man kan skylla på det, att det finns en anledning som man inte kan rå på. Värre är att bara bli dumpad och sen få höra de otäcka orden "det är inte dig det är fel på, det handlar om mig". Jo, tjena!! Varför inte köra tvärtom, "det är inte mig det är fel på utan det handlar om dig"... Otippat!
Så Jöback får jag nog se mig i stjärnorna efter. Ja, förresten han skulle inte bara få mig hur som helst heller. Tror att jag kan va rätt svår att ha att göra med.
Nåt jag fått för mig bara ;)

Nu till nåt som Anders Timell sa under OS... Jag skrattade så att jag satte skrattet i halsen. För det är ju lite magstarkt som vanligt när det gäller Anders Timell. Han är vass som få men jäkligt rolig... Och jag förstår honom. Ok, här kommer det:
-Om jag hade haft Tora Berger efter mig i skogen så hade jag använt bössan...

Min vän är på dejt i kväll och jag hoppas på hångel. För deras skull förstås... Om inte annat så kanske det blir "att hålla handen" lite. Vackert så, som farmor Signe säger.
Jag hoppas på att få en uppföljning av detta inom kort.
Jag vill gärna vara delaktig, komma med goda råd gällande sms och liknande. EN som hade behövt ett gott råd en gång var min vän Wool. Han skickade ett sms till en tjej som han ville dejta och sen var vi hemma hos Amerika-Pojken och hängde på kvällen och då säger Wool att han skickat ett sms till den här tjejen som han är intresserad av. Vi tyckte att det var bra gjort av honom och han blev stolt som en tupp och läste upp meddelandet som han skickat till henne. Han harklade sig och inledde med: -Hej Hopp!
Varpå vi inte kunde undgå att enhälligt skrika NEJ! Man skriver inte "Hej Hopp"... Nu kanske detta låter överdrivet att vi reagerade så starkt på detta men att skriva ett sms till någon man är intresserad av kräver en ruggig disciplin och fingertoppskänsla. Det kan vara helt avgörande för framtiden. Behöver jag säga att det inte blev nåt mellan Wool och den här tjejen? Där ser man hur tungt varje ord väger.... Hej Hopp!
Ja, just det en liten detalj till bara... Vi som kritiserade  Wool den kvällen var jag, TB & Amerika-Pojken... Alla vi tre som tog fram den stora sågen är singel (halv-singel i vissa fall kanske) och Wool är en sån där lycklig sambo. Japp, han har tydligen hittat känslan. Säger det mer om oss eller om honom??

Nu vankas det smoothie och har någon av mina grannar hunnit sjunka in i djupsömnen så lär de snart gå i taket när jag kör i gång blendern. Dagens hunk får bli Jöbacks-pojken så håll till godo med honom.

Over and out!
P.s Jag vet en good-looking kille som avskyr Jöback, antingen för att Peter är lite fjollig eller så är det för att han känner konkurrens för att Peter e så snygg. Ska fråga S-M vid tillfälle, vad är egentligen hotet från Peter? ;)

Kommentarer
Postat av: A

För mig är Peter förknippad med Vita moln, natt, skyltfönster.... ;)

2010-03-09 @ 22:01:44
Postat av: kärnfamlijen...

"det är inte mig det är fel på utan det handlar om dig"... kanske är nåt ändå

2010-03-09 @ 22:17:20
Postat av: Jessiqe



Haha, jag håller med dig "A"... Precis vad jag tänkte på när jag skrev detta inlägg. Glömmer aldrig den natten. Mycket Jöback blev det ;)



Och till "kärnfamiljen"... ja i bland kan man ju vända på det faktiskt ;)

2010-03-09 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0