I do, I do, I do, I do, I do, I do...

Idag har dagen gått sjukt fort!
Vissa dagar känns som de går fort och sen kommer vissa som går SJUKT fort.
Tiden går så snabbt, jag fattar inte.... 
Vi vuxna tycker att veckorna bara rusar iväg medans barnen anser att det är hur långt som helst med ett par månader, snacka om olika tidsperspektiv. Min kompis Aras hade varit på ett uppträdande i skolan igår och då var det en kille som skulle sjunga men när han stod på scenen så ångrade han sig och sa: 

-Nä, det här gör jag inte!

Jag tyckte det var så jäkla roligt.
Tänk om man skulle göra så, bara följa känslan. Stå där på ett föredrag eller möte och när alla sitter där bara säga:

-Nä, det här gör jag inte!

Men fan va skönt, bara vara lite trotsig helt enkelt. Inte lust just nu!

Det står inte på förrän en av mina bästa vänner skrider till altaret, för att gå över till den mörka sidan...
Japp, hon ska gifta sig!
Skämt å sido så ska det bli fantastiskt att få närvara när M & M säger: 

- I do.

Det känns så rätt, de är såå fina tillsammans och jag tycker verkligen om mannen i fråga, det är en riktigt bra kille vlll jag lova så jag kan med ett lugn i mitt hjärta lämna över M till honom.  Hon hamnar i mycket goda händer!
Och han vinner ju högsta vinsten som får dela sitt liv med henne, hon är en otroligt fin människa, en fantastiskt personlighet & hon är drop-dead gorgeous!
Och jag har fått äran att hjälpa till med vissa saker runt bröllopet och det är såå skoj!
Den dagen jag skrider till altaret så kan jag lova att klockorna stannar....hehehehehe!
Känns rätt avlägset just nu vill jag lova,  så därför är det ju kul att få vara med på ett hörn i bröllopsplaneringen nu!
Och jag förväntar mig att bli bjuden på många bröllop fram över för det är många som borde komma till skott tycker jag, 
ni vet vilka ni är! Se för tusan till att fria nu så vi får ha lite kalas att se fram emot!

-I do.

  
Min gamla vapendragare M som snart är Mrs  iställer för Miss.... Kolla på första bilden, M måste fan ha varit utomlands eller så mår jag illa efter som jag är så förbaskat blek!! Ser ni Wool på ett litet hörn också.....Hihihihihi!
Sen ser ni min klassiska pose när det vankas foto, putmunnen =) Jag lovar det finns INTE många kort på mig när jag inte putar... Svårt när man ska skicka in ett CV och ska ha med ett foto, då tror de kanske att jag putar så där hela tiden?

Jag har en till favvo-låt nu, som jag faktiskt spelade luft-gitarr till idag och det skräller jag bara till och gör någon enstaka gång per år.... Låten heter "Dance with somebody" med gruppen Mando Diao.
Så bra så jag blir galen.


Träffade min vän H nu på kvällen och vi bestämde att vi ska försöka få till någon kväll där vi ska äta gott och dricka ett glas (eller fem) vin ute på lokal snart... Det är något att se fram emot för vi har verkligen så roligt när vi ses.
Hon tyckte att jag skulle ta tag i det, jo det ska bli av. I alla fall innan året är slut... Ska det vara så svårt att få till det!?

Jag undrar om Tomas & O är på banan i New York eller om de har droppat av nu och ligger på rehab?
Amerika-pojken hade ringt mig i morse när jag var ute på långpromenad med vovven så jag missade tyvärr samtalet.
Åh, jag hoppas jag hoppas på att jag kan få nåt fett skvaller från vad som har hänt i NY, kanske var det nåt sånt som Amerika-pojken hade på hjärtat? Det vore fint.

Sickan, var är du? Vart befinner du dig? 

Nu ska jag sova och drömma om galna kvällar med min gamla vapendragare M, när vi körde efter mottot:
"Det får bära eller brista" =)  Mmm det säger ju en del om hur det kunde se ut när vi var i farten....=)


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Malla

Hahaha! Du är söt du! Men vad är det för hemska bider du lagt upp?! Puss

2009-01-29 @ 14:58:23
Postat av: Jessiqe

Tack kära du!

Vadå, vi är ju huuuuuur heta som helst ju! ;-)



Puss

2009-01-29 @ 21:11:57
Postat av: Malla

Du ja!

2009-01-30 @ 15:23:25
Postat av: Sickan

Sickan är här. Alltid här.



Att skrida genom altaret är då det häftigaste jag gjort. Go Malla Go Malla.

2009-01-31 @ 10:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0