Ta en tablett...

Idag hade jag ett långt telefonsamtal med MP.
Vi kom fram till en rad viktiga saker... Botemedlet mot HIV, fred på jorden & lösningen på finanskrisen.
Nja. Inte riktigt men det var en del riktigt bra analyser vi gjorde dock....
Jag var lite nostalgisk och MP lyssnade i fulla drag + att hon undrade över en hysterisk kärring som skulle försöka parkera bilen bredvid henne. Vi kvinnor är fantastiska på att göra flera saker samtidigt. Speciellt om det är barn med i bilden eller polare som vill älta en timme på telefon...=)
Det bästa var dock när MP klev in i sitt hus, gick fram till kylskåpet och sa att hon var ruskigt törstig och sugen på folkölen som stod där kall & god. Jag var alltså med i mobilen hela tiden.... Då hejdade sig MP och sa:

-Nej det kanske inte är så bra att åka till dagis och lukta bira....

Jag svarade blixtsnabbt:

-Ta en mint-tablett!

Varpå MP började gapflabba eftersom svaret kom så snabbt + att jag inte sa något negativt angående att hon skulle gå till dagis och hämta barn och lukta öl. Nej då... Jag väljer att se det positiva...hehehhehehhe!
Det gäller att se lösningar på problem som dyker upp, inte avstå från ölen!
Så ta en mint-tablett för fan.

Jag börjar komma in i en period där jag vill måla något vitt här hemma...! Vitt! Vitt! Vitt!
Var hos M i lördags och då spånade vi hej vilt i allt vi ville måla om. Såg precis på facebook att hon är igång och målar hallen nu, shit nu får jag abstinens ju. Måste måla snart...! M hade även lagt till "tänk vitt" på sin status på FB.
Japp, jag tänker vitt!


Jag har en ny favvo-låt som jag lyssnar på säkert tjugo gånger om dagen, jag har en tendens att göra så när jag fastnar för en ny låt. Det är även ett test för att se om man tröttnar snabbt på låten om inte så vet man att den håller!
Denna gör det!! Låten heter: Love is my drog och artisten heter JOHN ME.
Han uppträdde på P3 guldgalan oxå, han kunde inte bara sjunga han var rätt nice oxå.
Då gjorde han den som en duett med Amanda Jensen och damn va det såg ut som de har nåt på gång, eller så ville jag tro det bara... De hade varit en snyggt par. Jo jo om inte jag får honom så kan Amanda få honom, hon är rätt bra tycker jag.

Nu skräller jag till på en skådis-hunk bara för det.....
Denne man är en otrolig bra skådis, en film jag verkligen kan rekommendera är "Efter Bröllopet". Grymt bra film!!
Vår svenske Lassgård är även han mycket bra i den filmen men han är inte lika het som denne hunk.....
Dansk & het alltså...
Mads "han har nåt" Mikkelsen":
  

Nu ska jag sova och drömma vitt...vitt....vitt....
Ska även ägna en tanke åt danskarna... ja, det finns fler fin-fina danskar...!


Over and out!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka fina hem bilder! Kan inte du komma å hjälpa mig fixa stilen?? Jag vill ha det så där men får för mitt liv inte till det här i byggarbetskojan!!!

Även på musik fronten känner jag mig helt lost... men i behov av lite påfyllning vackra toner! Hjälpa?

Snälla?!

2009-01-26 @ 22:46:57
Postat av: Sickan

Ååååå Mads Mikkelsen, ja han har då verkligen nåt. Såg att du gått med i Persbrants grupp på FB. Hmmm. Det finns fortfarande tid att ångra sig.

Pass på!

2009-01-27 @ 07:31:18
Postat av: Jessiqe

Hahahahaha, vem är det som vill ha hjälp? Svårt att hjälpa om du är anonym ju.... Det är tyvärr inte mina hembilder men jag skulle gärna vilja ha det så... jag jobbar på det!



Sickan.... Du vet hur det är med mig & Persbrandts-Micke, vi kommer alltid att ha något tillsammans, du vet ett sånt där djupt band...hehehehe!

2009-01-27 @ 11:34:39
Postat av: Skitprinsessan

Håller med Sickan om Persbrant, han börjar bli sliten. Men jag kanske inte är rätt person att komentera det som är förälskad i Kalle Moraeus, där snackar vi hunk! KRAM PÅ DIG

2009-01-27 @ 21:53:54
Postat av: Jessiqe

Hahahahaha, dra på trissor! Kalle är grym, jag håller med!

2009-01-27 @ 23:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0