Läkare VS Tandläkare...

Orkar inte dra nå mer sjuksnack här just nu...
Har varit till doktorn idag igen, bla bla bla bla bla bla bla!
Känns så otroligt banalt med tanke på vad min vän tampas med nu...

I natt drömde jag att jag mött kärleken, jag befann mig på en charterresa och helt plötsligt så stod han där... 
En äldre handsome man, han var från Boston.
Han tittade på mig och sa genast att han ville ha mig, jag skulle bli hans.
Och nu kommer det sjuka.... Han var läkare!!!
Ja, så illa har det blivit. Jag drömmer inte om en snygg riddare som kommer på sin vita häst.
Utan jag drömmer om en läkare med pondus från Boston.
Det är tydligen min riddare/räddare.
Någon som kan tyda drömmar eller??
Kan det vara så att jag är less på att vara sjuk tro?

I morgon ser jag fram emot På Spåret & Skavlan...
Ja, så är det.
Inte mycket att hurra för men jag är så glad för det lilla just nu.
Och Sickan din gamla räv hade helt rätt när du förhandstipsade mig om ögongodiset Skavlan.
Du visste att det var my cup of te den där... 
 
Jag önskar naturligtvis att jag kunde "klippa bort" bruttan som visas...
Vad är det med Maria Bonnevie egentligen, vad är det hon har... Jo, titta hon är ju vacker som en dag och begåvad som få. Klart att hon ror hem pojkarna... Varit förlovad med Persbrandt och nu i hop med min nya favorit Skavlan...

Undrar vad Skavlan gillar den här bilden på Bonnevie & Micke P?
Har någon hans E-mail adress???????
Men jag är inte bitter...!
Jag får väl hålla mig till Oldsberg & Hellberg då.

Tilly vann på lotto i dag.
Massörskan kom hit och tog byrackan med sig på en promenad, Tilly log när hon kom tillbaka.
Kanske av glädje, kanske för att hon behövde syrgas.
Hon fick väl en chock att gå längre än 16 meter som vi gått de sista två veckorna.... 
Nej då, Massörskan ligger nog på topp hos Tillsan nu.
Helt säkert.
Tusen tack för att du tog med Tilly ut på prommis!!!

Det hände en rolig grej på TV4 häromdagen.
När hallåan skulle varna för ett inslag  i kommande program sa hon:

-Vi varnar starka tittare för känsliga bilder.

Hohohohohohoho!!
Skitkul tyckte jag, ja i bland blir det ju så fel.
Och hon kom inte på sig själv heller utan hon tittade lite nöjt och halvporrigt in i kameran.
Så som de flesta hallåorna på TV4 ser ut... 

Huuur länge sen är det vi hade så här mycket snö?
Någon som vet?
För det är fan så vackert så jag får nypa mig i armen varenda dag.
Skulle vilja ta en massa vackra bilder med kameran nu men det blir ju lite svårt att göra från sovrumsfönstret.
Men i morse så tog jag lite kort på min och Tillys 16 meters promenad.
Jag är nöjd med det lilla....=)
  


Nu ska jag sova och drömma om Tandläkare i stället, ja jag har problem med en tand oxå.
Jag vet åtminstone en tandläkare som är riktigt riktigt het och han är inte från Boston...;-)


Over and out!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att du blir bättre snart, tänker på dig!!!

Tänker ofta också på barbie rummet på L. vägen! Tror aldrig jag har tyckt någon varit så häftig som du när jag fick vara där o leka m Barbie! Vilken dröm! Apråpå drömmar, håller med dig om att man längtar efter drömmar om de som är nära och gått bort för då ses man igen. Mina drömmar är om farfar..



STOR KRAM Jessica

2009-02-13 @ 22:22:04
URL: http://jessicajohansen.blogg.se/
Postat av: Jessiqe

Tack snälla du!

Hahahaha, Barbie-rummet!! Ja det var gigantiskt!

Det värsta var ju att pappa några år senare råkade av misstag slänga ALLA Barbie grejer. Vi hade lagt allting i säckar och pappa trodde att det var sopor så han körde iväg dem. Han slängde en förmögenhet!!

Men det var skoj när du oxå bodde på Texas =)

Ja, jag förstår att du tänker mycket på din farfar!



Kram på dig!





Kram på dig!!

2009-02-14 @ 00:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0