Jo, nu minns jag...

                        
Happ, så drar melodifestivalen i gång igen då.
Jag var en av dem som sa att det var sista gång jag kollade förra året.
Höll på att bi galen när jag kollade på stora Eurovisionsfestivalen, gick bananas på bidragen från Öst.
Och inte är Carola med heller, så jäkla trist det blir på en gång då...
Men någonstans i mitt bakhuvud så ekar det att jag bör kolla på årets show... Hmm vad är det som lockar tro?....
Jo, nu VET jag!! :

  
 
 

Men jag vet inte riktigt i alla fall om det är värt det, att kolla menar jag. Jag hade för mig att det var något mycket viktigare, något större som väntade. Någon jag drömt om... Vem sjutton var det nu... Joooooo, nu minns jag:
Den finaste av de alla. Matadoren....
 

Åh, nu känner jag mig fullständigt övertygad, jag kommer att kolla på showen i år också.
Because he´s worth it!!!!!!

Ja, ja han har en grymt vacker flickvän men hon får tyvärr inte plats här, perhaps en annan gång.
Sorry Marie!

Ok, idag blev det inte så mycket text utan mest bilder av någon anledning, men ni vet hur de säger....:
"I bland säger en bild mer än 1000 ord". ;-)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Aras

Ja så var det igång! Jag skulle inte heller kolla i år mer rätt var det var så satt jag där å såg hela ialla fall!!

Det var ju inga dåliga bilder du lagt in, riktiga godingar allihop!!

Hoppas du kryar på dig. Kramar!!

2009-02-08 @ 10:38:03
Postat av: AC

Nej men vet ni vad! Själv satt jag å sjöng singstar i brostugan i Ö-byn å var kvällens stjärna HAHAHAHAHA!!!

2009-02-08 @ 15:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0